Kirskaanniemi

Piilotusaika:
27.09.2016
Johtolanka:

Aloituspiste: Kirskaanniemen parkkipaikka, seuraa keltaisia merkkejä lähes reitin loppuun asti Länttä kohti kulkusi johtaa. Saas nähdä, mitä matkalla kohtaat.Jalkojesi alla kopisevat pitkospuut. Sinä tuumaat: no mitkäs muut!Oikealla puolellasi virtaa joki. Eteenpäin matkaasi jatka toki.Saavut risteykseen luona kallion jyrkän, älä oikealle käänny, tai sut joku sillalta tyrkkää!Nyt pitkospuut loppuu, voi huonoa tuuria! On edessäsi polulla runsaasti juuria.Yli juurien kulkuas eteenpäin jatka, on edessä vielä melkoinen matka.Seuraa keltaisia merkkejä puissa, matkan etenemisen voitko jo tuntea luissa?Lopulta saavut puuvajan luokse, käänny vasempaan, mut älä juokse!Kulje välistä ison laavun ja tulisijan, seuraavan keltaisen merkin näet taas pianJatka mäkeä alas ja seuraavaa ylös. Ja vielä uudestaan seuraavaa mäkeä alas ja taas ylös.Saavut kalliolle, josta on jyrkkä pudotus alas rannan puolelle. Ole varovainen, niin ei syytä huolelle!Kierrä alas polkua vasemman kautta ja tulet nuotiopaikalle.Tämän nuotiopaikan luona ole tarkkana: keltaisilla merkeillä merkitty polku haarautuu vasemmalle, mutta jatka sinä rannan puoleista polkua yhä eteenpäin.Pian saavut toiselle nuotiopaikalle lähellä rantaa, jatka sen ohi, kohti kaatuneen puun rankaa.